Erasmus+
Pristopi k poučevanju učencev priseljencev
Sodobni čas v šolstvo prinaša nove izzive, in sicer med te izzive spadajo tudi migracijski tokovi, katerih posledica je povečano število učencev priseljencev. Vsako leto se število učencev priseljencev veča, učitelji pa se soočamo s pomanjkanjem izkušenj poučevanja teh učencev, zato v projektu stremimo k temu, da bi pridobili nova znanja in izkušnje, ki bi jih lahko v praksi učinkovito uporabili, saj zaradi novega okolja, v katerem se učenci priseljenci znajdejo, opažamo jezikovno bariero in čustvene stiske.
Oktobra 2024 smo na naši šoli začeli izvajati projekt Erasmus+ z naslovom Pristopi k poučevanju učencev priseljencev. Cilj projekta je opolnomočenje učiteljev in posledično učencev, da bi prebrodili začetne težave pri vključevanju v naš šolski sistem in učno okolje. Glavni cilj je spodbujanje medkulturne ozaveščenosti in večja strpnost do drugih narodnosti in kultur, predvsem pa je cilj, da bi bili učenci uspešni in bi krepili svoja močna področja ob podpori naših učencev in učiteljev. Vsesplošen cilj pa je usmerjenost v vključevanje, uspeh, sprejemanje drugačnosti, rast in razvoj vseh učencev na naši šoli.
Nina Balažek, koordinatorica projekta